Tuesday, August 5, 2008

Cuti Cuti (Part 2)

Hari ni bersiaran kat BTMK,KKM, Putrajaya pula. Ada bengkel kat Putrajaya. Tapi sayang pula tak update blog. Saja mencuri masa sebelum penceramah masuk.
Hari kedua bercuti di Penang, seawal jam 7 pagi kami dah bangkit dari tidur kecuali Danial yang masih lagi tido. Kepenatan dan keletihan disebabkan berjalan jauh kelmarin.

Pagi tu sebelum pukul 8 kami menuju ke Shore restaurant untuk sarapan. Makanan tak berapa best. Rasa rugi pula bayar untuk breakfast sebab tak banyak pilihan dan makanan biasa biasa je. Takda makanan yang grand. Huhuhu..Makanan yang ada pagi tu nasi lemak, roti bakar, telur, dan mee goreng jer. Kalau pergi kat gerai pun semua benda tu ada.
Lepas sarapan pagi tu, kami pergi ke pantai. Kebetulan pagi tu ada telematch antara bank kat Penang .


Kami melepak kat pantai tu menghirup udara segar sambil sambil melihat telematch.
Pukul 1200 tengahari kami berangkat balik ke Alor Star. Kali ni kami menggunakan Jambatan Pulau Pinang untuk balik. Dari Tanjung Bungah ke Jambatan pulau pinang asyik sesat je jalan. Asyik asyik jumpa jalan yang sama. Lalu depan Hospital saja rasanya 3 kali atau lebih. Sepanjang jalan tu, Danial keletihan. Tido je sepanjang perjalanan.