Wednesday, August 6, 2008

Bengkel I-Portal MOH

Bengkel I-Portal telah diadakan pada 4hb Ogos sehingga 6hb Ogos 2008 dan diadakan di BTMK,KKM, Putrajaya. Sepanjang bengkel ini diadakan kami didedahkan dengan perisian seperti XOOPS untuk emmbuat i-Portal KKM. Entahlah, bidang perubatan saya telah beralih kepada membuat Portal pula. Tapi okler juga, sebab sepanjang bengkel ni kami didedahkan dengan perisian terbaru untuk membuat protal.
Kami tiba di BTMK,Putrajaya sebelum pukul 8 dan apabila sampai di bilik latihan, BTMK, bilik tu masih tertutup.Seperti biasa kalau ada bengkel, mesyuarat dan sebagainya ni perkara paling ditunggu tunggu adalah time makan.
Pagi tu makan kuih Samosa dan donat je. dan air milo.


Pada hari pertama tu kami habis sebelum pukul 5. Terpaksa tunggu adik ipar datang amik. Kesian plak. Orang tengah sarat pregnant kita call soh amik. Rasanya tak sabar nak balik semula ke Alor Star.
Hari pertama tu kami sampai rumah sekitar jam 5 lebih. terus snap snap gambar untuk dimasukkan dalam blog. Rumah adik ipar ditingkat 7, presint 9. View kat depan umah tu memang cnatik. Nampak ler semua jabatan kat Putrajaya termasuk masjid.


Gambar ni betul betul depan flet. Kat depan rumah tu ada batu berbonggol plak. Saja nak snap untuk letak dalam blog.