Monday, February 16, 2009

Geng & Upin Ipin

Hari Sabtu lepas aku bawa Danial jenjalan. Bermula di tesco, lepas tu ke Alor Star Mall dan pas tu ke Giant. Dari pukul 9 pagi sampai ler ke pukul 12. Bukan main seronok si Danial walaupun nampak betul keletihan. Waktu kat Alor Star Mall tu aku singgahler sekejap kat Cineplex. Ternampak poster citer Upin Ipin. teringin betul nak bawa Danial masuk sekali. Sebenarnya bukan Danial yang nak tengok tapi abah dia. Hahaha...Lepas tu aku pergi ler kat kaunter nak beli tiket. Adik kaunter tanya aku" berapa orang Encik?". Aku tanya "boleh bawak baby ke masuk?". Adik tu beritau aku, "boleh asalkan jangan menangis". Ler, kalau macam tu terpaksa kensel ler nak tengok citer ni.


Nampaknya aku takda rezeki nak tengok citer ni. Terpaksa aku batalkan niat nak tengok. tapi takpa kan. Esok Lusa masih ada. Huhu.